Od 2017 roku festiwal Hip Hop Kemp funkcjonuje bezgotówkowo, dlatego uważnie przeczytaj poniższe informacje!

Standardowo Twój bilet przy wejściu zostanie wymieniony na opaskę. Dodatkowo będzie ona wyposażona w plastikową etykietę (chip), która będzie służyć za portfel przez cały czas trwania festiwalu. Umożliwi także dostanie się na festiwal.

Festiwal z systemem bezgotówkowym daje większy komfort, oszczędność czasu, zwiększa bezpieczeństwo i zapewnia otrzymanie wszystkich informacji o transakcjach na konto. Płatność bezgotówkowa będzie działała na wszystkich stoiskach gastronomicznych i w barach. Za pole namiotowe i parking zapłacisz gotówką w koronach czeskich.

Co dalej?

Przed festiwalem:

  1. Załóż i zarejestruj swoje wirtualne konto TUTAJ. To bardzo proste, musisz tylko wprowadzić numer biletu (10-cio cyfrowy numer biletu papierowego lub 5-cio cyfrowy numer biletu elektronicznego) albo numer opaski oraz pozostałe wymagane informacje, aby móc doładować swoje konto.
  2. Minimalna kwota doładowania to 200 CZK. Doładowanie online jest możliwe za pomocą karty debetowej lub kredytowej. Do pierwszej transakcji zostanie doliczona opłata aktywacyjna w wysokości 50CZK (8 zł).
  3. Przy wejściu na teren festiwalu Twój bilet zostanie wymieniony na opaskę z chipem i nastąpi automatyczny transfer pieniędzy z konta, z którym etykieta będzie połączona.
  4. Będziesz mógł sprawdzać stan Twojego konta na wyświetlaczu w punktach sprzedaży po każdej transakcji.
  5. W trakcie trwania festiwalu, będziesz mógł doładować konto za pomocą strony internetowej i Twojego konta internetowego używając karty, albo skorzystać z jednego z punktów doładowań. Punkty doładowań będą akceptować kartę i gotówkę.
  6. Po zakończeniu festiwalu pozostała kwota pieniężna na Twoim koncie zostanie automatycznie przesłana na Twoje konto bankowe.

Uwaga: Jeśli doładowywałeś konto za pośrednictwem festiwalowych punktów doładowań, musisz poprosić o zwrot pieniędzy poprzez formularz na Twoim koncie internetowym w przeciągu 7 dni od zakończenia festiwalu!

Podczas festiwalu:

  1. Przy wejściu na teren festiwalu wymień bilet na opaskę z chipem.
  2. Udaj się do jednego z punktów doładowań, gdzie doładujesz swoje konto. Możesz zapłacić kartą albo gotówką, a do pierwszej transakcji zostanie doliczona opłata aktywacyjna w wysokości 50CZK.
  3. Minimalna kwota doładowania to 200CZK.
  4. Możesz sprawdzać stan Twojego konta na wyświetlaczu w punktach sprzedaży po każdej transakcji.
  5. Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy po zakończeniu festiwalu musisz wypełnić formularz zwrotu na swoim koncie w przeciągu 7 dni od zakończenia festiwalu.

Jeśli na festiwalu będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub kłopoty z etykietą, pracownicy OBSŁUGI KLIENTA udzielą Ci pomocy. Ich stanowiska będą się znajdować w pobliżu punktów doładowań TOP UP.

Po festiwalu:

  1. Jeśli Twoje konto było doładowywane tylko i wyłącznie online (za pomocą karty) – otrzymasz automatyczny zwrot pozostałych środków pieniężnych z systemu bezgotówkowego.
  2. Jeśli Twoje konto było doładowywane na miejscu w punkcie Top-Up (za pomocą karty lub gotówki) – musisz wypełnić formularz zwrotu dostępny na Twoim koncie (https://hiphop.pay.intellifest.com/) w zakładce REFUND. Termin wypełniania formularza mija 27 sierpnia 2017.

FAQ

Wszystkie informacje i odpowiedzi na pytania o systemie bezgotówkowym możesz znaleźć TUTAJ.
Upewnij się, że przeczytałeś uważnie REGULAMIN dotyczący systemu bezgotówkowego oraz informacje o OCHRONIE DANYCH KLIENTA.

W razie brakujących informacji w sekcji FAQ prosimy o kontakt pod adresem info[at]hiphopkemp.pl
W razie problemów technicznych prosimy o kontakt pod adresem hiphopkemp@festivalpark.cz podając:
pełne imię i nazwisko, numer lub numery biletów, co próbujesz zrobić (doładować, zarejestrować się itd..), gdzie pojawia się problem (w e-mailu, na ekranie logowania, na zewnętrznej stronie płatności), co dokładnie wyświetla się w oknie błędu.

 

system-bezgotowkowy

wróć